Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

רינה מצליח

The latest tweets from rmatsliah. היא מתבטאת באופן הכי חד ולא פחדני בעניין נתניהו ושלוחיו והם בתמורה ממררים את.

قولولها الممرضة بصوت نبيهة كراولي Youtube
قولولها الممرضة بصوت نبيهة كراولي Youtube

כעת לראשונה היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף.

. לא ברור מדוע מצליח לא העמידה במקום את מי שלא. אחרי תשע שנים בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות. רינה מצליח צרחה על האדם הלא נכון באחד הרגעים המבישים של קשת 12. רמי זרנגרצילום מסך קשת 12.

פגוש את העיתונות עם רינה מצליח - בכל שבת בערוץ 13 רינה מצליח פוגשת את האישיות שעשתה את השבוע - בפוליטיקה בכלכלה או בתרבות. בגלל הערה בוטה על מצביעי נתניהו. רינה מצליח תעזוב את פגוש את העיתונות. ברנזה מצליח תסיים את תפקידה כעבור תשע שנים.

1 day agoרינה מצליח צילום. 1 day agoהעיתונאית רינה מצליח מודיעה כי היא עוזבת את תוכנית האקטואליה והראיונות פגוש את העיתונות אותה היא מנחה כבר 9 שנים. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. כשברקע נתוני רייטינג מדשדשים ומספר תקריות תקשורתיות העיתונאית רינה מצליח.

היא מזמינה אש וצרות והיא משלמת על זה מחיר. For faster navigation this Iframe is preloading the Wikiwand page for רינה. 1 day ago רינה מצליח RMatsliah July 28 2022. רינה מצליח אפילו לא ניסתה לעצור את הגסות וההתלהמות של רמי לוי מהר מאוד הבין האוזר שלא יוכל להשחיל מילה בנושא הטרור בלי שדיסטל אטבריאן תקטע אותו ותגביר את קולה לכדי צווחות.

רינה קטי1 מצליח היא עיתונאית שדרנית טלוויזיה ורדיו ישראלית ומגישת התכנית פגוש את העיתונות2 של חברת החדשות. בשבתות החורף התוכנית משודרת. מיד עם תום הראיון בכירי הפרשנים בפאנל. 1 day agoאשת התקשורת רינה מצליח תפסיק להגיש את תוכנית הטלוויזיה הפופולארית פגוש את העיתונות המשודרת בערוץ 12 מדי שבת.

שתי העיתונאיות מובילות מדי שבוע פאנלים פוליטיים לקראת. בכל שבת ב-1900 מארחת רינה מצליח את האישיות שעשתה את החדשות של השבוע האחרון או תעשה את החדשות של השבוע הקרוב לראיון נרחב ומעמיק שמספק יותר מכותרת אחת. מירי רגב רינה מצליח צילום. 1 day agoרינה מצליח היא אישה שקשה לעכל.

אחרי 9 שנים בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות צייצה מצליח בטוויטר. רינה מצליח ואיילה חסון צילום. 1 day agoבצל נתוני הצפייה בחדשות 12 הוחלט. כאמור מצליח החלה להגיש את התוכנית האקטואליה הפופולרית לפני תשע שנים זאת לאחר שהמגישה הקודמת דנה וייס החלה להגיש את מהדורת סוף השבוע של חדשות ערוץ 2.

במהלך שידור פגוש את העיתונות טענה מגישת התוכנית רינה מצליח כי תומכיו של נתניהו. 1 day agoרינה מצליח. 1 day agoרינה מצליח מי שזכורה בהסתה חמורה נגד החרדים - ואף סירבה להתנצל מסיימת את תפקידה באחת הרצועות הנחשבות של חדשות 12 שלאחרונה איבדה רייטינג ברנזה היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. רינה מצליח זומנה לבירור.

אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו רינה מצליח היא רווקה וללא ילדים. כאן 11 אשת התקשורת רינה מצליח מסכמת קריירה של ארבע עשורים ומגלה לרוני קובן מה היא חושבת על נתניהו למה היא. אחרי 9 שנים שבהן הובילה את התוכנית המדוברת מצליח מודיעה שלא תמשיך בהגשתה. אחרי תשע שניםבשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות.

רינה מצליח ראיינה אתמול שבת את חכ אימאן חטיביאסין מרעם שתפסה את מקומו של חכ סעיד אלחרומי בעקבות מותו. רינה מצליח נפרדת מפגוש את העיתונות. צילום מסך קשת אחרי תשע שנים בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות כתבה מצליח בחשבון הטוויטר שלה. זו הזדמנות של פעם בשבוע לשמוע את כל התשובות לשאלות הכי קשות.

יונתן זינדל פלאש 90אייל בן יעיש חברת החדשות מזמן לא היה קרב טלוויזיוני שכזה. מצליח הודיעה על כך בציוץ בטוויטר שבו כתבה. 1 day agoהעיתונאית רינה מצליח עוזבת את הגשת התוכנית פגוש את העיתונות.

רינה מצליח מגיבה לא יסתמו לי את הפה כיכר השבת Israel News Photojournalist Scandal
רינה מצליח מגיבה לא יסתמו לי את הפה כיכר השבת Israel News Photojournalist Scandal
הנציב נגד רינה מצליח מצבנו היה טוב יותר אמירה צורמת לטעמי אבי כץ חרדים10 Photojournalist Publications
הנציב נגד רינה מצליח מצבנו היה טוב יותר אמירה צורמת לטעמי אבי כץ חרדים10 Photojournalist Publications
רינה מצליח ניר פקין פביאן קולדרוף ניר פקין
רינה מצליח ניר פקין פביאן קולדרוף ניר פקין
Pin By Pascale Perez Rubin On Cooking Cooking Food Candy Machine
Pin By Pascale Perez Rubin On Cooking Cooking Food Candy Machine
רינה מצליח אוגוסט 2013
רינה מצליח אוגוסט 2013

Posting Komentar untuk "רינה מצליח"